16 Ocak 2011 Pazar

organix sampuan

Merhaba kızlar,
Az önce bazı forum sitelerinde yorumları okurken şampun, parfum , kozmetik vs... ürünlere ilgili ve bu konuda bir hayli tecrübeli biri olarak neden tecrübelerimi paylaşmıyorum diye düşündüm. İlk olarak şampuandan başlamak istedim. Organix şampuanı ben daha ortaokul a giderken en yakın kız arkadaşım kullanıyordu. O dönemde ambalajı farklıydı ve yanlış hatırlamıyorsam marketlerde de satılıyordu. Arkadaşımın saçları inanın harikaydı. Aradan yıllar yıllar geçti... İnce telli, uzadıkca cansız ve yıpranmış bir görünüm alan, kolay kırılan saçlara sahip olan ben onlarca şampuan denedim.Arayışım devam ederken organix sampuan artık Türkiye de haberlerinin görünce hemen kullanmaya karar verdim. O dönemde saçlarım boyalıydı hindistan cevizli yi kullanmaya başladım.


    Onlarca şampuan kullanmış ve tonlarca para harcamış biri olarak şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki "hiç bir şampuan organix kadar etkili değil." İçiniz rahat kullanın derim verdiğiniz her lirayı hakediyor.

1 yorum: